Postopek reklamacije

Želite reklamirati blago? Natisnite in izpolnite preprost obrazec za reklamacijo, priložite kopijo računa in oboje skupaj z blagom prinesite v eno od naših fizičnih prodajaln ali pošljite na naslov:

"REKLAMACE"

UnderArmour.si

FROGMAN s.r.o. / 22090C
Zagrebška c. 106
2510 Maribor
Slovenia

Reklamirano blago, s katerega ste odstranili vse morebitne nečistoče, nam pošljite varno zapakirano, tako da bo zaščiteno pred poškodbami med prevozom. Reklamirane izdelke nam pošiljate na lastne stroške in odgovornost. Zato izberite varen način dostave, uporabite npr. storitve dostavne službe ali paket pošljite z vključenim potrdilom o odpremi. Paketov nam ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

Reklamacijo bomo rešili v roku 30 dni, pri čemer jo bomo poskušali obravnavati čim prej. O rezultatu postopka reklamacije vas bomo obvestili po e-pošti. Zakonsko določen garancijski rok je 24 mesecev. Račun, ki ga prejmete ob nakupu našega blaga, velja tudi kot garancijski list. Reklamacija ni možna za napake, ki so posledica nepravilne uporabe ali obrabe iz malomarnosti. Kupec je dolžan reklamacijo podati v najkrajšem možnem času po odkritju napake. Reklamacije bomo presojali v skladu z napotki, določenimi s strani proizvajalca blaga ali njegovega zastopnika.

Podrobnejši podatki o postopku reklamacije so navedeni v naših pogojih poslovanja.