Dostava in plačilo

Transport

O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili po elektronski pošti v 15 minutah po oddaji naročila. Naročeno blago vam bomo zapakirali in poslali takoj po prejemu naročila. Ob pošiljanju vas bomo o odpremi blaga obvestili po elektronski pošti, v kateri bomo navedli natančen znesek za blago, vključno s poštnino, način dostave in številko pošiljke. Realno lahko pričakujete, da bo paket dostavljen v 2 - 5 delovnih dneh.

Načini dostave

Naročilo lahko dostavimo po vsej Sloveniji. Kot način dostave lahko izberete osebni prevzem na prevzemnem mestu Pošte Slovenije ali s kurirskima službama GLS in Slovenske pošte.

Osebni prevzem v omrežju Pošte Slovenije

  • Dostava na zbirno mesto
  • O dostavi boste obveščeni s SMS-om in e-pošto.
  • Dostava običajno poteka v 3 delovnih dneh.

GLS storitev za dostavo

  • Dostava v lastne roke
  • Spletno naročilo lahko spremljate tukaj. (https://gls-group.eu/SI/sl/home)
  • Podatke o dostavi boste prejeli preko SMS-a in elektronske pošte.
  • V primeru plačila po povzetju lahko znesek za paket plačate v gotovini ali s kreditno kartico neposredno pri vozniku ob prevzemu paketa.
  • Dostava običajno poteka v 3 delovnih dneh.

Slovenska pošta

  • Dostava na roke
  • Podatke o dostavi boste prejeli preko SMS-a in elektronske pošte.
  • Dostava običajno poteka v 3 delovnih dneh.

 


Prevzem in reklamacija - če se pri prevzemu ugotovi napaka, poškodba ali nepopolnost pošiljke, je potrebno takoj na kraju samem pri serviserju napisati zapisnik o poškodbi (operater ga mora imeti pri sebi), ki ga podpišeta obe pogodbeni stranki, kopijo le-tega pa hrani prejemnik pri sebi. Kasnejših reklamacij zaradi transporta ne bomo upoštevali!

Plačilo

Spletno plačevanje prek GoPay

Plačilni prehod GoPay je varen in hiter način plačila, pri katerem lahko najdete spletno plačilo s kartico, hitra spletna plačila večine bank, vključno z Apple Pay in Google Pay. Takoj po uspešnem zaključku plačila se prikaže potrditev. Naročeno blago odpremimo na dan, ko je znesek pripisan na naš račun.

Plačilo po povzetju

Naročilo plačate z gotovino (ali s kreditno kartico neposredno vozniku) ob prevzemu paketa.

Kako postopati v primeru težav?

Če nam banka ne potrdi plačila s kartico, je to lahko zaradi naslednjih vzrokov.

  • Podatki o plačilni kartici niso bili pravilno izpolnjeni.
  • Na vaši kartici nimate dovolj sredstev.
  • Presegli ste omejitev spletnih transakcij.
  • Vaše kartice ni mogoče uporabiti za spletno plačevanje – obrnite se na svojo banko, da dovoli to vrsto transakcije.