Dostava in plačilo

Transport

O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili po elektronski pošti v 15 minutah po oddaji naročila. Naročeno blago vam bomo zapakirali in poslali takoj po prejemu naročila. Ob pošiljanju vas bomo o odpremi blaga obvestili po elektronski pošti, v kateri bomo navedli natančen znesek za blago, vključno s poštnino, način dostave in številko pošiljke. Realno lahko pričakujete, da vam bo paket dostavljen v 2 - 5 delovnih dneh.

Načini dostave

Naročilo lahko dostavimo po vsej Sloveniji. Kot način dostave lahko izberete osebni prevzem na prevzemnem mestu Pošte Slovenije ali s kurirskima službama GLS in Slovenske pošte.

Osebni prevzem v omrežju Pošte Slovenije

  • Dostava na zbirno mesto
  • O dostavi boste obveščeni s SMS-om in e-pošto.
  • Dostava običajno traja do 3 delavnike.

GLS storitev za dostavo

  • Dostava v lastne roke
  • Spletno naročilo lahko spremljate tukaj. (https://gls-group.eu/SI/sl/home)
  • Podatke o dostavi boste prejeli prek SMS in sporočila e-pošte.
  • V primeru plačila po povzetju lahko znesek za paket plačate v gotovini ali s kreditno kartico neposredno pri vozniku ob prevzemu paketa.
  • Dostava običajno poteka v 2 - 5 delovnih dneh.

Slovenska pošta

  • Dostava na roke
  • Podatke o dostavi boste prejeli prek SMS in sporočila e-pošte.
  • Dostava običajno poteka v 3 delovnih dneh.

 

Prevzem in reklamacija - če stranka ob prevzemu ugotovi napako, poškodbo ali nepopolnost pošiljke, mora to takoj vpisati v zapisnik o poškodbi (ki ga operater mora imeti pri sebi). Podpišeta ga obe pogodbeni stranki, kopijo le-tega pa prejemnik hrani pri sebi. Kasnejših reklamacij zaradi transporta ne bomo upoštevali!

Plačilo

Spletno plačevanje prek GoPay

Plačilo prek GoPay je varen in hiter način nakazila, pri katerem je možna uporaba spletnega plačila s kartico, hitro spletno plačilo prek večine bank, vključno z aplikacijama Apple Pay in Google Pay. Po uspešnem zaključku plačila se prikaže potrditev. Naročeno blago odpremimo na dan, ko je znesek pripisan na naš račun.

Plačilo po povzetju

Naročilo plačate z gotovino (ali s kreditno kartico neposredno vozniku) ob prevzemu paketa.

Kako postopati v primeru težav?

Če nam banka ne potrdi plačila s kartico, je to lahko zaradi naslednjih vzrokov.

  • Podatki o plačilni kartici niso bili pravilno izpolnjeni.
  • Na kartici nimate dovolj sredstev.
  • Presegli ste omejitev spletnih transakcij.
  • Vaše kartice ni mogoče uporabiti za spletno plačevanje – obrnite se na svojo banko, da omogoči to vrsto  transakcije.